Pages

FOLLOWERS

Wednesday 7 March 2012

Good-bye and Good Luck……

“Bertemu dan berpisah adat manusia biasa…..”
“Hilang di mata tapi di hati tidak lupa……”

Biasa tak korang dengar bait-bait lagu tue? Actually lagu yang sangat ringkas ini biasanya dinyanyikan di waktu-waktu kita nak berpisah dengan seseorang. Sangat simple but have a huge meaning. Silap hari bulan memang mampu membuatkan kita mengalirkan air mata.Well….lagu ini jugalah yang ingin I tujukan kepada dua orang kawan office I yang kini telah pun pergi meninggalkan I. Masing-masing ada life yang tersendiri, so they have to flow with it. Miss Emma and Mr J(Blog Noty). Miss Emma akan bertukar title kepada ‘Suri Rumah Sepenuh Masa’ manakala Mr. J pulak ada impian dia yang harus dia kecapi.



Sedih…..memang lah sedih tapi apa boleh buat, setiap kali ada pertemuan….pasti akan ada perpisahan. Kita orang semua dah kenal lama dah, so for sure semua orang pasti akan merasa kehilangan. Memang adat dalam kehidupan kita nie kan. So, last weak kami semua satu office ada lah buat celebration sikit untuk dua orang kawan I nie. InsyaAllah kalau panjang umur….kita boleh berjumpa lagi.

So to both of you (Miss Emma & Mr. J) I nak wish semoga korang berdua sukses selalu, pergilah ke mana sekalipun asalkan korang tak lupa ‘di mana bumi yang dipijak…maka di situlah langit nya dijunjung’ and if god willing, maybe we will meet again. Mana tahu nanti I jemput korang semua ke majlis kahwin I ke kan. He…he…he…. oklah, no nangis-nangis kay!!! Walaupun kita dah tak tak berjumpa tak bermaksud we loss contact kan, so… all the best bro and sis, may Allah bless you always….

Good-bye and good luck!!!
  

3 comments:

  1. Tq Mr Durantd..terharu baca..sedih2..hehe... Good Luck juga... :-)

    ReplyDelete
  2. janganlah sedih, i tak mati lagi....he..he...(gurau jer)all the best yer!

    ReplyDelete
  3. Kenang daku dlm doamu!!!

    ReplyDelete